Türkiye'nin En Yeni Ve En Dinamik Forum Sitesi
Sitemizden yararlanmak ve bu ailenin bir parçası olabilmek için lütfen üye olunuz!



        Türkiye'nin En Yeni Ve En Dinamik Forum SitesiHoşgeldiniz : Misafir
En son ziyaretiniz :
Mesaj Sayınız : 0

 
AnasayfaAnasayfa  AramaArama  İletişim  Kayıt Ol  Bağış  Giriş yap  
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
En son konular
» Battlefield 3 Açılmıyor mu?
tarafından djlorenzo C.tesi 06 Tem. 2013, 20:23

» Gta V'in İlk Trailer'ı Çıktı!
tarafından Hks Çarş. 02 Kas. 2011, 16:05

» Gta V Duyuruldu!
tarafından Hks Paz 30 Ekim 2011, 15:15

» Windows 7, Windows XP yi geçti!
tarafından Hks Salı 04 Ekim 2011, 11:14

» Max Payne 3'ün çıkış tarihi belli oldu!
tarafından Hks Paz 25 Eyl. 2011, 10:10

Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
Dil Seçeneği

Paylaş | 
 

 Şoförler ve Yolcuların Başlarından GeçenLeR :D

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
HadWinneR
Genel Moderatör
Genel Moderatör
avatar

Kayıt tarihi : 17/12/09
Mesaj Sayısı : 125
Ruh Hali :

MesajKonu: Şoförler ve Yolcuların Başlarından GeçenLeR :D   Cuma 22 Ocak 2010, 20:10

Söförlerin ve Yolcuların Basından Gecenler (kopacaksınız)


Şöför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
-Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze
seni... ..............
Başıbüyük mü?
- Evet, başıbüyük.
- Ne zaman kalkar?
-Sen oturursan kalkar bacım.
.....................

Kaç vericem?
- 800.
Şöför:
- Arkadan vermeyen var mı?
Yolcu:
-Az önce eline verdik ya kardeşim. .......................
Neriman sen arkadan verme ben önden veririm .
.......................

Kadın:
- Kızım dur! ben vereyim benimki bozuk zaten...

Kızı:
- Aman ne olcak sanki nasılolsa benimki de
bozulacak,ben vereyim! .......................

Oğlum bu eminönü'nden geçer mi?
- Yok teyze biz taksime çıkıyoruz - Hah tamam
>oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim.

Yolcu:
- Abi heykel'e çıkıyo mu?
Şoför:
-Yok abi, yanından geçiyo.
..........................

Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya
seslenir:
-Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
- Ben kız değilim!!!
-Amaaaan ne bileyim kızmısın dulmusun, uzat işte!!
.........................

Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum.
Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine
girecekken minibüs geldi. Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp
- 'Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme
bakıp, 'Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi!
İşte o an benimve şoförün bittiği andır
[Burdaki ben değilim laflara bakmayın siz kopun Very Happy]

Mükemmel bir yerde inebilir miyim? Yolcunun kafası
karşık sanırım, kendisi de dolmuştakilerle beraber güler
söylediine
Şöför kadını indirirken:
- Buyrun size layık değil ama ...................

Yolcu
musait bi yerde inmek ister ama dili surcer;
Musait bi yerde iner misiniz?
-Şöför :
- Niye sen mi kullancan ??!
.........................

Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle taksim'e dogru gidiyoruz.
Adamın biri Besiktas dolaylarında gayet aceleci bir tavirla Kaptan
orta kapıyı rica edebilir
miyim??
Bizim soför olaya hakim:
- Tabi abi ayıp ettin. al ....ür senden kıymetli mi ..........................

İstanbul' da, cok sıcak bir gunde,dolmuştaki bir kokona yelpazesiyle -"Şöfeer bey klimayı acar mısınız cok sıcak olduu"
demisti.
Pala bıyıkl şöfer amca teyzeyi bi sure suzdukten sonra,
kapıyı acıp acıp kapatmaya basladı
.........................

Istanbul'dayiz ..Dolmuşa bindik, dolmuş doldu,tam
kalkicak, elemanın biri açtı kapıyı, içerde tıkış tıkış
oturmuşuz, önde 3 kişi , arkada 4 ...
Eleman hala bir umut sordu: - "Kaptan, yer var
mi?".
Şöför de arkasını dönüp cevap verdi:
- "Bilmiyorum, üst kata bi bak bakalım"
............................

Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek
üzereydi. Tam o anda kavga ettikleri her hallerinden
belli olan iki arkadaş minibüse bindi. Birbirlerinin yüzüne bile
bakmıyorlardı >>> Çocuklardan biri şoföre parayı uzattı:
- Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Şoförler ve Yolcuların Başlarından GeçenLeR :D
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» KOMPRESÖRLER
» ŞEBNEM &FATİH KISAPARMAK ŞİİRLERİ
» Diyarbakır Ünlüleri
» Peygamber Efendimiz (s.a.v.) ile Şeytan arasında geçen bir konuşma
» Vergi indirimi (sakatlık İndirim)hakkından yararlanmak için gerekli evraklar

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Türkiye'nin En Yeni Ve En Dinamik Forum Sitesi :: Eğlence Bölümü :: Komik-
Buraya geçin: